Friday, February 18, 2011

WWF WTF?

Dulu nak tgk wrestling kt tv pukul 11mlm punyelah susah sbb dipaksa tido kerana keesokan harinya hari bersekolah. Selain itu, ia memberi kesan negatif kepada kanak2 walaupun iklan 'Dont try this at home' kerap kali diulang. Buktinya katil mak aku berkali2 patah disebabkan aku dan adik-beradik aku cuba meniru pergerakan penggusti professional. Keadaan menjadi lebih teruk kalau sedare-mare dtg kerana Royal Rumble akan berlaku.



kebodohan akibat WWF:
  • Mempercayai kaki Shawn Michaels patah dan boleh dipusing 360 darjah
  • Takut gila tengok Undertaker mcm tengok hantu .Cuba bygkan korg tgk video kat bwh ni mase kecik.


Malah adik-beradik aku yg 83% lelaki juga terpengaruh abang aku sanggup beli VCD wrestling dan pernah melakukan Tombstone terhadap sepupu aku sampai menangis.

Tetepi kini aku sudah dewasa dan telah sedar bahwa semua itu hanya lakonan. Jadi aku tengok youtube utk melihat kembali wrestler2 feveret aku dan aku terkejut kerana aku masih teruja, disaat itulah aku sedar bahawa ianya bukan tentang ke'realan' aksi tetapi lakonan merekalah yg membuatkan org minat menonton WWF.

2 comments:

nawzahs said...

akhirnya kau menemukan post baru selepas kepincangan di jeddah

sorry kalau kau gusar pasal aku tala habis cleopatra

Shaouqi said...

sebenanya aku brterima kasih kpd ko
klu x mgkin aku dh borong segala brand yg ade kt duty free airport
terima kasih sekali lagi